There are things known and things unknown and in between are the doors.

There are things known and things unknown and in between are the doors.
Jim Morrison

Trăiesc cu muzica de vreo jumătate de an într-o strânsă relație. Dacă până acum nu puteam să deslușesc un intrument de altul din tot „compotul”, acum îmi dau seama cum sună relativ bine o chitară bass și care este diferența dintre un efect sau altul la chitara electrică.  Toate acestea datorită unui „compot” de oameni cu care deja trăiesc.

Eu sunt Daniela și sunt PR managerul trupei Veriga, așa m-am trezit într-o dimineață (până acum mă trezesc, dar tot am impresia că trăiesc un vis, la cât de frumos e totul).  Calificativul de PR manager e o oficialitate, care ajută oamenii să înțeleagă că eu nu-s chitaristă, clapistă, toboșar sau alt element al unei trupe. Eu stau în spate și asta mă dă peste cap de plăcere și satisfacție. Eu sunt  cap, ei sunt inimă. Noi suntem un organism, care vrea să crească, care se hrănește la moment cu paste, sardina, maioneză și ketchup.

Așa cum fiecare din noi crește, eu am hotărât să cunosc analele muzicii din unghiul care mie mi-e interesant. Eu am început să citesc, să privesc, să oberv, să urmăresc cine și ce mănâncă. Foarte gustos și excentric mi-o părut meniul The Doors. Un fel de bucătărie chinezească, în care fiecare element poate fi savurat, dar în ansamblu ele se adună într-un tot întreg; în care nu există produs care acoperă gusturile (ca în bucătăria americană). Doors sunt filosofie, sunt lucruri pe care dacă nu le accepți, lasă-le să treacă pe lângă tine, pentru că s-ar putea să vreai să te întorci după ele vreodată. Doors sunt o Verigă din Corola de Minuni a Lumii.

Muzica te absoarbe, probabil despre așa senzații nu trebuie să citești, pentru a le cunoaște trebuie să le simți, trebuie să te lași pe spate, să închizi ochii și să asculți, ca mai apoi să auzi – magia. Te ia de pe la josul burții, se ridică în sus, sus, sus și ajunge la creier, atunci deschizi ochii și..Nirvana. Totul devine clar, armonios, luminos și plin de energie. Senzația asta nu o trăiești mereu, dar o urmărești după ce te prinde și cauți muzică în tot.

Le sunt recunoscătoare elementelor Verigii că îmi pot trezi energia după care alerg ca o drogată. Vă îndemn să îndrăgiți muzica, ca să vă îndrăgească și ea pe voi. Cunoașteți și vi se vor deschide ușile.

Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un comentariu